Overworld @ Huset, Huddinge

Publicerad
Overworld @ Huset, Huddinge 2013.10.26
Foto & bildbearbetning: Shora Ahmadi
jagfotograferar.com / festivalfotograf.se
 
God morgon!
Hur har ni haft det i helgen? :)
Jag har varit superstressad men har försökt omprioritera vissa saker nu så att jag hinner med allt. Har en hel del kundbilder som ska fixas idag och även en videointervju som jag gjorde med bandet Overworld i Huddinge i lördags åt Rockbladet.se. Det är min första videointervju och jag kan väl inte påstå att jag hade rätt utrustning men det blev bra ändå! :)
 
 
 
Det börjar blåsa upp till storm nu så det är bäst att jag skyndar mig iväg ut på en promenix med vovven innan vädret blir sämre.
 
Många kramar,
 
 

Det händer mycket omkring dig!
Roligt och inte så konstigt - Du är ju göör-duktig!!
Kram!!

Svar: Tack så jättemycket, Therese! <3 Det händer mycket och ibland känner jag att jag behöver rensa huvudet lite, haha. Många kramar från mig och Gonzi! <3
Shora Ahmadi


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: