Förhandstitt: hårmodeller.

Publicerad
Förhandstitt från fotografering hos Studio Stil i Linköping.
Foto och bildbearbetning: Shora Ahmadi
 

God eftermiddag!
Jag har varit väldigt upptagen med klassfoton och bilder från fotograferingen som jag haft tillsammans med Studio Stil. Frisör Stina kontaktade mig och frågade om jag hade tid att fota hennes hårmodeller och givetvis hade jag det! Grymt spännande var det och jag tyckte att bilderna blev kalasbra! Stina är verkligen en helt toppenbra frisör, mycket professionell och trevlig. Rekommenderar henne varmt! Kolla in frisyren på bilden - grymt, eller hur? Gå in på hennes hemsida och kika lite, vetja!
 
Jag har inte hunnit hålla mig så värst uppdaterad med bloggar men det är på gång. Har varit helt insnöad i min egen lilla fotovärld och fixat bilder. Jag blev dessutom sjuk och missade plåtningen med Pretty Maids igår, så jäkla tråkigt!
Det störde mig något så enormt så jag tröstade mig med att kolla på en koreansk dramaserie på Macbooken fram till midnatt. Jag och Sugar och Gonzi låg i samma soffa och tittade tillsammans. Det var mysigt, trots att jag kände mig, och fortfarande känner mig, dålig. Serien är grymt bra!
Jag blir heeelt till mig som en liten fangirl när No Min Woo dyker upp som karaktären Park Dong Joo... ujuj. Inte bra. Speciellt när han har glasögon på sig. Japp, jag måste resa till Asien igen snart, känner jag rent spontant... köpa med mig lite snygga fejk-glasögon (eller bara ramarna) till S eftersom det tydligen är trendigt, haha!
 
Nu ska jag faktiskt ta det lite lugnt och sitta i lugn och ro och skriva brev till mina brevvänner i Japan. Det blir alltså inga fler fotouppdateringar ikväll. Vi hörs igen imorgon, alla fina! Ha en fortsatt fin söndag!
 
Kramar i mängder,
 
 

Sv. Tack så mycket <33

Anonym

Oerhört fint! Som vanligt kvalitetsfoto!!
Kraaam!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: