At work.

Publicerad
 
 
God morgon!
Jobbar sedan tidig morgon på universtetet idag med att fota klasser åt en av studentföreningarna. Har fotat två klasser hittills och fler blir det. 
 
Får se om det blir fler uppdateringar innan jag slutar för dagen. Har inte hunnit fota mycket mer än för mina kunder men det kliar lite i fingrarna och jag vill gärna fota lite hund och katt snart. 
 
Många kramar,
 
 

Vad roligt att du har så varierande jobb!!
Jag tror jag åker till dig å fotar min voffsing snart. Du är fantastiskt duktig!!

Svar: Tack så jättemycket! Ja, det är underbart! Jag önskar dock att jag kunde få fota fler husdjur. :)Jaaa, gör det, det vore ju underbart!! <3 Vi bara måste boka in någonting! Det vore ju himla mysigt att fota Lydia, vill så gärna träffa er bägge två! Kramar från mig och Gonzi!
Shora Ahmadi


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: