Mycket har hänt!

Publicerad
Hej alla fina!
Förlåt att jag totalt struntat i att uppdatera bloggen men det har varit mycket på gång. Igår köpte jag och S vår egen bostadsrätt och vi ska skriva på kontraktet idag. Nervöst, men det kommer nog gå helt galant! På fotofronten har jag tagit det lite lugnt med konsertfotograferingar men det blir fler under nästa år (men givetvis ska jag söka ack. för att fota Ghost i Norrköping och eventuellt Gävle nu i december). Jag har redan fått bröllopsförfrågningar inför nästa år vilket känns fantatsiskt! Har även fått beställningar på förstoringar från två kunder så det är mycket som händer runtomkring mig.
 
Nu ska jag skynda mig och torka håret - ska luncha med en underbar, fantastisk kollega på VTI och därefter är det kontraktskrivning som gäller. Håll tummarna!
 
Kramar,
 
 

Åh grattis till lägenheten Shora :)

Svar: Tack så mycket! <3
Shora Ahmadi

Livet måste gå före bloggen! :)
Grattis till nya lägenheten!A

Svar: Tackar! <3
Shora Ahmadi

måste bara säga hur duktig du är på att fotografera!

Svar: Tack så mycket! :) Härligt att höra!
Shora Ahmadi


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: