Theo.

Publicerad
Canon EOS 7D + 24-70mm f/2,8
 
God kväll, alla fina människor därute!
En lång dag är snart över och tröttheten kryper sig på, trots att jag vet att jag kommer att ligga vaken i natt. Tankar som cirkulerar, men jag vet att allt ordnar sig, på ett eller annat sätt.
 
Imorgon ska det fotas katt för föreningen 9 Liv och jag har även fått reda på att jag ska fota en festival i Gävle i augusti (om allt går som planerat och inget annat kommer i vägen). Wohoo! Snacka om att jag har turen på min sida - för en gångs skull! Jag älskar konsertfotografering och att få chansen att fota ett så pass stort event... ja, det är helt makalöst bra faktiskt!
 
Förhoppningsvis lägger jag upp fler bilder på lille Theo inom de närmaste dagarna, but for now, god natt allesammans och sov så sött så hörs vi imorgon! Kramar till er!

Hej vilken fin sida du har.

Kram
//LatinoBiffen


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: