Lazy Friday.

Publicerad
Canon EOS 7D + 24-70mm f/2,8
 
God kväll!
Hur har er dag varit? Idag har jag fotat två katter och det blev en ganska kort fotografering. Imorgon blir det två stycken fotograferingar (återigen kattmodeller) så det känns som att jag inte alls kommer att vara hemma. Jag önskar nästan att fotograferingarna var på vardagar istället för under helgen men det funkar inte när jag jobbar så pass mycket som jag gör just nu. Nåja, ska inte klaga, jag gör ju det som jag älskar. 
 
Jag känner mig ungefär lika pigg som Gonzi på bilden ovanför min första paragraf i inlägget. Zarifa sitter bredvid mig på soffan och jag försöker bara relaxa lite. Har fått bekräftelse på att jag kommer att fota Get Away Rock-festivalen tillsammans med en fotograf från Miami (skriver mer om detta senare när allt klaffat 100%). Hur coolt är inte detta på en skala mellan 1-10?!  Seriöst! Men som vanligt tvivlar jag på min egen tur, så ja, om det inte blir av av någon anledning (t.ex. att jag blir tvungen att jobba på mitt sommar-vik. just de dagarna) så kommer jag nog bli förtvivlad. Äsch, att tvivla på mig själv är bara jobbigt, jag vet ju att jag är bra eftersom jag har hört det av många. 
 
Jag ser att Gonzi är rastlös så mina modersinstinkter kickar igång och jag ska gå och krama om honom lite. 
Önskar er alla en alldeles underbar fredag, kramar till er! 


Hehe tack och detsamma :) njut av helgen.

Kram
//LatinoBiffen

Jag hade snällt om gonzi hade tittat på mig, inte blivit rädd! Folk har väl försommar antar jag. Har även jag råkat ut för med min lilla kamphund ;)
Ha en fin helg shora!! Tack för kommentaren ang dop bilderna


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: