Hemsidan har fått ett lyft!

Publicerad
 
God förmiddag, alla ni fina människor därute!
Måndag är det och jag är väl inte helt på topp idag. Ska strax äta lite snabbt och cykla iväg till jobbet. Men innan dess har jag hunnit uppdatera hemsidan samt implementera ett online-bokningssystem för de som vill boka tid för fotografering ganska omgående. Smart, va?
Jag är så nöjd med hemsidan så det är inte klokt! Oftast är jag missnöjd med nästan allt som jag gör men just idag, just idag är jag så nöjd att glädjen bara spritter i hela kroppen!
 
Det finns några smågrejer som jag måste fixa först, såsom villkor och prislistor i PDF-format, men det fixar jag nog under veckan. Har även fått en hel del gööörbra referenser som jag lagt upp på sidan så tja, vad ska man säga? Jag kan inte bli lyckligare än så här!
 
Nu ska jag skynda mig, blir nog sushi till lunch. Kram på er alla!

Vad fint du har gjort det!!
Detta med hemsidor är verkligen ett never ending projekt!! Jag blir aldrig nöjd!

WOW, vad snygg sidan blev. Och - Ååh, vad glad jag är att du tog med mitt favvofoto i toppen "kattprofilen"!! Den är verkligen urläcker!!
Fira med sushi :) Det borde man göra varenda vecka!

Svar: Tack så mycket! <3 Jag tänkte faktiskt på att det var ett av dina favoritfoton, flera andra har också sagt att de gillar den. Den är väldigt speciell tycker jag, det första riktigt bra fotot som jag tog på Sugar! Det var då som jag började förstå det där med ljuslära och hur bra naturligt ljus kan funka.Sushi-stället öppnade inte förrän 17:00 idag, så jag blev jättebesviken! Funderar på att fira med sushi imorgon istället. :)
Shora Ahmadi


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: