Grattis Gonzi + bild på Rocco.

Publicerad
Grattis till min älskade lilla gosvovve Gonzi som fyller hela två år idag!
Dagen till ära har vi firat genom att krama om och pussa på honom extra samt ge extra många godsaker. Nu ligger han och snarkar på soffan här i vardagsrummet och jag sitter och redigerar bilder på akitan Rocco. Födelsedagsbilder blev det inga på Gonzi, förutom en bild som jag lade upp på Instagram.
 
 
Favorit-sovställningen.
 
Har inte redigerat klart alla bilderna än, men tänkte att jag lägger upp en som jag är nöjd med innan jag skickar den till husse och matte. Den har ni kanske sett från mitt tidigare inlägg, men här är den i svartvitt! :)
 
 
 
Jag är helt utmattad så jag tar och önskar er en allesammans god natt och sweet dreams~ Vi ses imorgon!

Vad heter du på instagram? :)

Svar: Jag heter raziela85 på Instagram. :)
Shora Ahmadi

shiller

Du är så himla bra på fotografi, söta Shora. Jag älskar dina bilder speciellt de svart-vtia bilderna.
Puss.

Svar: Merci. <3 Puss!
Shora Ahmadi


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: