Fler kattungebilder samt en liten vädjan.

Publicerad
Hallå där, alla fina!
Hur har ni haft det? Jag har haft en ganska stressig dag. Gonzi har utvecklat en slags eländig allergi och har slickat sig om tassarna så att han knappt kan gå. Fy, vad det värker i mattehjärtat. Har fått boka tid till veterinären och de hade inte tid förrän på måndag. Tror nog att veterinären kommer behöva ta blodprov på lillkillen. Usch, vill knappt tänka på det. Dessutom stressar Gonzi upp sig kring andra hundar och blir totalt galen i kopplet så jag blir nog tvungen att vänta med honom utanför veterinärkliniken tills det blir hans tur. Mattes lilla hjärta. <3
 
Imorgon ska jag fota hunden Sally igen. Det är alltid lika roligt när man blir tillfrågad att fota ytterligare en gång till, då känner man verkligen att man gör ett bra jobb - så känner jag i alla fall! (På socionomprogrammet fick vi lära oss att vi inte ska använda ordet "man" när vi talar eller skriver, utan att vi ska stå för den egna åsikten och uttrycka det med ordet "jag". Det är dock väldigt lätt att glömma när man - jag menar, när jag -  bloggar!)
 
En liten vädjan till alla snälla själar därute!!
Har inte hunnit fixa de nya bilderna än, så det får bli några bilder på kattungarna Virre, Mandis och Linus som jag fotade häromdagen. Lille Virre var hos veterinären igen idag, han har fortfarande förstoppning och veterinärräkningen hamnade på 4000 kr. Det vore alldeles underbart om några vänliga själar därute skulle vilja hjälpa föreningen 9 Liv genom att donera, antingen via SMS, Payson eller genom att sätta in pengar på deras konto (bankgirot 430-7823). Jag har donerat två gånger. Gör en god gärning för de små hjälplösa katterna och speciellt lille Virre. <3 Det kostar inte mycket men hjälper något så oerhört. Och känns det inte bättre att skippa fikat för en dag och faktiskt rädda liv?
 
Ni kan läsa mer om Virre och hans veterinärbesök på 9 Livs Facebook. Ni som donerat/donerar - tack!! Ni är guld värda!
 
 
"Snälla någon, kan ni inte hjälpa mig och min snälla förening genom att donera lite pengar? Det gör ont att ha förstoppning," säger kattungen Virre på 6 veckor.
 

Stackars liten!! Jag tror Sue Ellen är allergisk oxå, kliar sig som en galning på magen!

Tack för att du delade med dig av din ångest, skönt att höra att jag inte är ensam!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: