En snabb ändring på bloggen.

Publicerad
Eep, nu är jag här igen en snabbis!
Jag är dålig på det där med att följa bloggar. Ibland glömmer jag totalt bort dem, ibland vill jag skriva kommentarer till alla nya inlägg men tiden hinner ikapp mig. Därför har jag gjort en liten ändring på bloggen och lagt till länkar till några bloggar som jag aktivt följer. Några är vänner i "verkliga livet" (Kazu, Mariam), andra är bloggare som jag tycker skriver och fotar bra. Hoppas att ni kikar in hos dem, de skriver en hel del intressant! Le hugs.

Vilken ära att jag får hamna där!!! Tusen tack fina du!

Det är verkligen svårt att hinna med allt ibland :)

Svar: Ja, det är det! Men det är roligt också när det är mycket att göra. :)
Shora Ahmadi

Absolut :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: