En sådan där dag.

Publicerad
Idag saknar jag Tokyo lite extra mycket. Bild tagen i Yoyogi Park, december 2012.
 
 
Hallå där, alla fina!
Idag mår jag inte alls bra. Jag känner mig krasslig, hängig och ser väl lika solbränd ut som ett spöke. Dessutom är jag frustrerad, men det ska jag nog hålla för mig själv. Otacksamma människor är bland det värsta jag vet, auuugh!
 
Jag ska strax koppla ned växeln på jobbet och cykla iväg för att hämta lite sushi som förhoppningsvis kommer att göra mig gott. Har på känn att jag kommer att däcka när jag väl är hemma någon gång strax innan 17:00, kommer behöva krypa upp i soffan och värma mig under en filt och mysa med Gonzi och katterna.
 
Vill bara att denna dag ska vara över!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: