Bildlöst inlägg.

Publicerad
God kväll, alla fina!
Jag har haft en tuff dag idag så jag har faktiskt inte haft tid eller ork att redigera bilder. Jag lovar att jag återkommer med ett bättre inlägg imorgon - jobbar hemifrån p.g.a. ett viktigt telefonmöte. Blir fler bilder på Theo i nästa inlägg och kanske några nya på katterna också. Må gott! 
 
P.S. Fick reda på att kattungen Virre kanske har en chans att överleva!! Ja!! 

tack Shora för att du peppar mig och skriver så fina kommentarer! Det känns verkligen som du menar det och jag suger åt mig varje ord! jag är inne lite i en svacka och känner mig kass och värdelös.. men sånt går ju över!
Hoppas morgondagen blir bättre för oss båda! ♥

Tack det samma verkligen!!!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: