Tillbaka på "heltid" - med nya skor!

Publicerad
Nya skor! Dr. Martens, köpta hos DNA.
Canon EOS 7D + 24-70mm f/2,8. Tack, S, för fotot!
 
 
God morgon, alla fina!
Hur har ni haft det? Vi har varit utan nät och dessutom har jag börjat jobba på mitt sommar-vikariat så det har varit full rulle för min del. Har även varit väldigt upptagen med att planera inför rockfestivalen i Gävle i augusti tillsammans med min "co-photographer". Såsom det ser ut just nu är allt fixat och klart.
Nu ska jag nog kunna vara tillbaka på heltid med bloggandet, det känns kanon!
 
Gårdagen spenderade jag med mamma nere på stan när S var på jobbet. Vi shoppade lite och hon köpte ett par nya skor till mig, som synes ovan. Visst är de häftiga? Jag har alltid velat ha Dr. Martens-skor men har aldrig haft möjlighet att köpa dem. Så igår fick jag en trevlig överraskning när jag fick välja ut exakt det par som jag ville ha.
 
Nu ska jag göra mig i ordning och cykla ned till stan för att möta upp Annie.
 
Under dagen ska jag försöka kommentera på mina favoritbloggar, har saknat att läsa era inlägg!
Kram på er alla!

Ja håll tummen för mig! :) Jättefina skor ju!!

Det var roligt att ses idag :D
Ska kika igenom bilderna nu :)

shiller

Himla söt........


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: