Stora Slottsfesten - Close Quarters.

Publicerad
 
 
 
 
 
 
Fler festivalbilder från Stora Slottsfesten i Vadstena, 2013.06.28.
Detta band heter Close Quarters.
Utrustning: Canon EOS 7D + 70-200mm f/2,8.
Fotograf: Shora Ahmadi / PåScen.se
 
 

God kväll, alla fina!
Mesta delen av dagen har jag varit ute med Gonzi, umgåtts med Mariam och det resulterade i att vi shoppade lite nya kläder. Jag köpte även ett handsfree till min Samsung Galaxy S3. Egentligen är handsfreen till iPhone men den funkar lika bra till Android-enheter så jag passade på att köpa den på Teknikmagasinet. Till Mariams stora förtret så är den vit... och rosa. Jag är inget stort fan av rosa men ibland kan det bli en snygg kontrast. Det eller så försöker jag bara att hitta på ursäkter till varför jag köpte handsfree i färgen rosa...
 
Jag har fått så himla bra och positiv respons på mina bilder från fredagens festival i fredag så jag vet faktiskt inte var jag ska ta vägen, haha! Är totalt överlycklig, och då har jag inte ens redigerat klart bilderna från banden som spelade senare under kvällen och och inte heller lagt upp dem för allmän beskådan än.
 
Fick kommentarer från flera (både här och på Facebook) angående hur jag går tillväga för att få sådana här intressanta uppdrag och vad som driver mig. Funderar faktiskt på att göra ett längre inlägg som kanske tar några dagar att skriva, men förhoppningsvis blir det ett läsvärt sådant. Vad tror ni om det? Jag tycker att det låter som en kalasbra idé - konstigt att jag inte tänkte på det själv innan!
 
Nu ska jag sova, för imorgon ska det jobbas som en tok. Kram på er alla!

vad fina bilder!

Jing

Låter som en mycket bra idé, tycker jag. <3

Fantastiska bilder!! Jag förstår verkligen att berömmet haglar!
Du är så duktig!

jag väntar med spänning...


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: