RIX FM-festival - hela listan för Linköping.

Publicerad
 
Listan för Linköpings Stadsfest och RIX FM-festival finns att beskåda på festivalens hemsida.
Ja, deras text har ett stavfel (eller snarare en bokstav som har letat sig till fel ställe i texten). Ni kanske inte ser den, men jag såg den och ser den fortfarande. *language police*
 
 
God kväll, igen.
Jag bestämde mig för att surfa lite medan jag lyssnade på musik och vad skådade mina ögon? RIX FM-festivalens hemsida har uppdaterats med artisterna som kommer till Linköping. Ingen Robin Stjernberg, men det gör inget. Jag har fotat Eric Saade förut och ville gärna fota honom igen - och nu får jag äntligen chansen. Hela tre år har gått sedan jag såg honom live sist. Jag är inget megastort fan, men gillar hans scen-närvaro. 
 
Nämnde jag förresten att jag och S har köpt bil?
Nu kan vi åka bil till Vadstena istället. Det blir nog kanon. Nu kan jag även fota mer eftersom vi kan åka iväg tillsammans med Gonzi och gå på upptäcktsfärder.
 
Nej, nu ska jag duscha och sedan sova. Är för trött och måste försöka vara utvilad inför fredag då jag kommer att fota Stora Slottsfesten i Vadstena och mer eller mindre vara på benen från klockan 05:45 på morgonen (för att jag ska jobba) till 01:00 dagen efter.
 
God natt, alla fina!

ja men va bra, eric saade framför robin alla gånger! :) Grattis til bilen! va roligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: