Lite busy!

Publicerad
 Canon EOS 7D + 70-200mm f/2,8.
Tog detta foto i Valla några timmar innan festivalen Fria Vidder kickade igång många kilometer därifrån.
 
 
Hallå där, alla fina!
Hur mår ni? Jag har varit väldigt upptagen och det är annat som har tagit min energi, men nu går det uppåt och det känns bra. Idag jobbade jag över med tre timmar för att hinna klart med allt då jag vet att det kommer fler dokument som måste tas om hand. Skönt att det är färdigt och handlagt så att jag kan fokusera på annat nu.
 
Jag har alltså varit hemma i knappt en timme och jag måste fixa matlådor, duscha och försöka varva ned från en stressig dag på jobbet.
 
Nej, seriöst. Det här inlägget får bli pannkaka. Kommentarer på bloggar lämnas snarast möjligt. Nu måste jag däcka och försöka sova. Morgondagen lär bli minst lika stressig som idag.
 
God natt, alla fina!
Jing

Amagads FLUFF! Jobba inte ihjäl dig nu, Liebling. <3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: