Festival Fria Vidder 2013: Cirkus Prütz.

Publicerad
God kväll, mina fina!
Hur har ni haft det? Jag börjar så småningom landa på jorden igen, känns det som. Har fortfarande många bilder att sortera och redigera (cirka 800 st. kvar i Lightroom som jag inte har rört än). Idag har jag gjort klart omkring 200 bilder och måste börja jobba på resten direkt efter jobbet imorgon. Yes box alright, bara att tuta och köra på, med andra ord!
 
Här kommer bilder på bandet Cirkus Prütz från festivalen Fria Vidder 2013.
Fick grymt många bra bilder och det var en ren fröjd att lyssna på dem! Började nästan dansa istället för att fota men jag kom på mig själv innan jag gjorde bort mig totalt nere vid scenen. Kommer även att knåpa ihop en liten live-recension inom en snar framtid så om ni är nyfikna, håll utkik! Håll även ett öga efter fler konsert-bilder: det var totalt 10 band som framträdde igår och jag har bilder på 9 av dem.
 
 
 
 
 
 
 
 

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: