Akuten och konsertfoton.

Publicerad
 Konsertfoto-portfolio på gång...!
Fr.v.: Linnea Henriksson, Cirkus Prütz och Riding Backwards.
 
Hej, alla fina!
Ursäkta att jag varit frånvarande igen, men det beror på att jag har varit sjuk och även varit på akuten. Nu mår jag bättre och jag ser fram emot att ta tag i nästa vecka med nya krafttag.
 
Förutom att jobba och att bli sjuk av någon mystisk anledning (samt hamna på akuten) har jag redigerat klart alla bilderna från Fria Vidder 2013 och skickat in dem för granskning till arrangörerna. Blir spännande att se vad de tycker! Jag har även tagit kontakt med ytterligare en arrangör och planerar att fota Stora Slottsfesten i Vadstena nästa vecka.
 
Vidare har jag börjat pilla lite på hemsidan!
Jag planerar att ha min vanliga domän som en plattform och dela upp mina fotokategorier - en som vänder sig mot de som är intresserade av djurporträtt, barnporträtt, dop och liknande medan den andra kategorin enbart vänder sig mot mitt konsertfotograferande (som jag redan har köpt två domäner till). Svårt att förklara vad jag menar, men det är alltså på gång. Hemsidan är klar, måste bara be min gode vän C hjälpa mig med att peka om domänerna åt mig (jag är inte särskilt tekniskt lagd när det gäller DNS och sådana saker, tyvärr).
 
Kommer alltså troligtvis ha totalt en "portal" och två hemsidor med olika inriktningar. Subdomäner är inget för mig, gillar dem inte så det blir helt enkelt olika domäner som jag får försöka sökmotoroptimera efter bästa förmåga.
 
Nu ska jag fortsätta pilla lite med hemsidorna. Många kramar till er - önskar er en underbar och skön midsommar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: