Spontanporträtt.

Publicerad
Förra året var jag och S närvarande vid Linköpings Stadsfest där bland andra Takida och Linnea Henriksson uppträdde (Rix FM-festival). Vädret var bra till en början och solen sken. Innan Linnea Henriksson skulle gå upp på scenen passade jag på att ta ett spontanporträtt på S, som snabbt kom att bli mitt favoritporträtt av honom. :)
 
Fina ögon, det har han. :) Smått solbränd på näsan. <3
 
Tog en hel del bra bilder på Linnea Henrikssons uppträdande som jag tänkte att jag lägger upp på bloggen under helgen. Dessvärre blev det inga foton på Takida på grund av att det vackra vädret slog över till kraftigt spöregn och jag skulle aldrig riskera min kamera eftersom enbart kamerahuset är vädertätat. Får hoppas på bättre tur i år! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: