Soligt.

Publicerad
Hittade ganska många soliga bilder i mitt bildarkiv på shora-ahmadi.se.
Jag är väldigt, väldigt trött på vinterns kyla och piffar upp bloggen lite med ytterligare en solig bild. :)
 
 
Jag bara älskar bokeh i bakgrunden! Visst ser det härligt ut?

Sv: Tack så mycket! :) kolla gärna in på min facebooksida : www.facebook.se/fotografhannama

Tycker om denna bild väldigt mycket, särskilt med bokeh och kontrasten mellan det skarpa och suddiga :)

Svar: Tackar så hemskt mycket för din fina kommentar! :) Kikar förbi på FB när jag är hemma från jobbet!
Du får gärna kika förbi min också:
https://www.facebook.com/ShoraAhmadiPhotography

Önskar dig en härlig fredag!
Shora Ahmadi

Anonym

sv: håller med dig om det med ljusstarka objektiv, älskar bländare 1.8. Det gör bilderna så mycket intressantare och lättare att variera! :)

och tackar så mycket för berömmet för headern. Det var en härlig fotodag då det var underbart fint ute.

så himla fina bilder du har :D

Svar: Tusen tack för din kommentar, vad roligt att du tyckte om mina foton! :D
Shora Ahmadi


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: