Syskonfotografering.

Publicerad
 
 
 
God eftermiddag, alla fina!
Hur har ni haft det i helgen? Hoppas ni haft det bra! 
 
Idag överlämnade jag förstoringarna som jag hade fått beställning på och jag känner mig väldigt nöjd med resultatet. Förhoppningsvis tycker familjen det också. Här ovan syns två av bilderna som jag plåtade för ett antal månader sedan. :) Sötaste syskonen!
 
Jag är i full färd med bröllopsbokningar inför nästa år och har redan ett antal bokningar. Det känns fantastiskt roligt! 
 
Gonzi och jag har varit ute i skogen och han fick ägna sig åt sin favoritsyssla när vi är ute och går, nämligen att tugga på pinnar. Idag verkar han vara lite dämpad i sitt sätt, han är inte lika energisk som han brukar vara.
 
Nu ska jag gå och börja planera veckans middagar. Ha det kalasbra! <3
 
Många kramar,
 
 

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: