Gott nytt år.

Publicerad
 
Gott nytt år önskar fotograf Shora Ahmadi! 
Jag har inte riktigt energin och orken att göra ett kollage på de bästa bilderna från år 2013 eftersom jag har fått någon slags vinterinfluensa eller liknande. Detta innebär att jag lämnar 2013 enbart med denna bild och vandrar in i 2014 med ny kaft, nya planer gällande företaget, och med Gonzi och mina övriga pälsklingar som lämnat mig alltför tidigt genom åren vilande i mitt hjärta. 
 
 
För övrigt kan jag nämna att jag blev överraskad av S igår... 
Han har beställt en ny "leksak" till mig, nämligen en Canon EOS 5D Mark III! Detta kommer givetvis innebära ett lyft när det kommer till mina bilder eftersom det blir fullformat som gäller framöver, medan 7D:n främst kommer att fungera som en backup-kamera om olyckan är framme. Jag kan knappt bärga mig tills jag får hem min nya pärla! Det var verkligen det som jag behövde för att få en liten knuff i rätt riktning. 
 
 
Nu ska jag ta ett varmt bad för att se om jag blir lite bättre från förkylningen och därefter kommer mina föräldrar på besök tillsammans med vovven Orca.
 
 
Många kramar till er alla och återigen; gott nytt år!
 

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: