Rockstad Falun: Moonspell.

Publicerad
Bjuder på bilder som jag fotade i spöregn. Jag är inte nöjd med dessa men bandet själva klickade dit en liten "like" på min länk till mitt galleri på ROCKBLADET.se så jag känner mig nöjd, även fast de inte delade länken. ;-)
Jag är smått överförtjust i sångaren i bandet vid namn Moonspell, vilket är anledningen till att jag fotade honom så mycket. Jag skulle definitivt ha lagt mer fokus på de andra bandmedlemmarna samt andra vinklar om det inte hade spöregnat och om det inte hade varit så sent på kvällen (cirka klockan ett på morgonen). Äsch, dessa bilder tycker jag är helt okay för att vara från min första riktigt stora festival!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Underbar dramatik och härligt ljus i bilderna!! Jag tycker du ska vara jättenöjd! De är fantastiska även om du själv vet att du kan ÄNNU bättre(hur nu det är möjligt) Som sagt: Supersnygga!!

tycker du ska vara jätte nöjd med dessa bilder! Trevlig helg Shora!

Så himla vackra färger, så vackert ljus och otroligt stämningsfulla bilder :)

Svar: Tack så mycket, Sanna! :-) Det var en underbar natt att fota, trots spöregn!
Shora Ahmadi


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: