Typiskt.

Publicerad
Hallå allesammans!
 
Det mest typiska har hänt. Mariam har dragit på sig en storförkylning och ligger hemma i feber. Åh nej! Jag hoppas verkligen att hon kryar på sig tills på söndag då vi ska tåga upp till Stockholm och ta oss till Visby via Nynäshamn.
Jag känner mig inte helt hundra på att åka med färjan på egen hand, då jag aldrig har gjort det förut. Märkligt, eller hur? Jag har inga som helst problem med att ta mig runt i Tokyo i ett land där jag knappt kan tala språket flytande (jag förstår mer än jag kan prata) men Sverige är en annan femma för mig, haha!
 
Sitter och pillar med lite klassfoton som jag har tagit under de senaste veckorna. Tycker att resultatet blev bra, väldigt bra. Ska dock ta mig en liten tupplur med mys-Gonzales bredvid mig. Han har tagit över hela sängen och jag börjar fundera på om det kanske är dags att införskaffa en större säng som har plats både för hund, katter samt de tvåbenta. :)
 
På fredag ska jag fota katter i ett stödhem åt en lokal kattförening. Ser fram emot det!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: