Så trött!

Publicerad
God morgon, alla ni fina därute!
Jag är så trött! Kom hem sent från fotograferingen igår och var genomvåt av regnet. Har sovit i nästan hela tio timmar och ändå är jag övermäktigt trött. Om exakt en timme ska jag vara vid Coop Konsum för att bli upphämtad av Jennifer på föreningen 9 Liv, därefter bär det av mot Norrköping och kattungefotografering (åh, jag kommer bli drabbad av kattungesjukan igen...!).
 
Fotograferingen igår gick inte riktigt som planerat på grund av utomstående personer (med andra ord: inte jag och modellen). Men jag fick några bra bilder, trots omständigheterna och vi har pratat om att träffas igen. Förhoppningsvis blir det alldeles förträffligt vid nästa fotosession! :) 
 
Nu ska jag äta frukost och göra mig iordning. Uppdaterar senare under dagen - ha det bäst!
 

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: