Klassfoto och kattfotografering.

Publicerad
Det är mycket som står på schemat.
Idag ska jag fota de två sista klasserna för Medicinska Föreningen och imorgon blir det kattfotografering för föreningen 9Liv. Får se hur det går, eftersom några av katterna i stödhemmen är ganska skygga. Jag tror att det kommer bli bra. :) Om allt går som planerat kommer mina foton vara motiven på föreningens vykort som ska säljas till förmån för katterna och det fortsatta arbetet med att höja kattens status i samhället. Sådant här brinner jag verkligen för! 
 
Och nu så en liten modell-efterlysning.
Jag söker efter nya modeller till min portfolio. Barn/bebisar, hundar och katter (tja, varför inte tillsammans?) är modeller som jag främst letar efter. Känner du dig manad så tveka inte att höra av dig till mig så återkommer jag med mer information. :)
 
Dags att bege mig. På återseende~ :)

hade jag bott närmare hade jag ställt upp direkt!! :) Hade varit super skoj att bli fotad av dig.
tack va fint sagt!

Hihi ja vem vet vad framtiden har i sitt sköte! :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: