Funderar, funderar.

Publicerad
Hallå allesammans!
Den nya datorn är nu igång men det är en hel del arbete kvar på den. Jag kommer att behöva fixa en extra skärm till min arbetsdator så småningom så att det blir enklare att redigera foton. Känner hur det kliar i fingrarna, vill göra det sista på Medicinska Föreningens foton då de ska lämnas in imorgon, men jag måste vänta tills S kommer hem och fixar något på dator numero dos innan jag kan använda den.
 
Skulle egentligen ha jobbat idag, men bacillerna slog till.
Det är väldigt jobbigt att vara sjuk! Har inte varit förkyld på ett bra tag nu, men nu vägrade kroppen hänga med längre. Förhoppningsvis går detta över snabbt då vädret blir bättre och bättre och jag har en hel del som jag ska göra nu i veckan. I nästa vecka blir det dessutom hundfotografering, vilket jag är grymt taggad inför! :) Har inte träffat denne hund och dess familj så det är extra spännande.
 
Det finns en hel del som jag vill göra.
Jag har många planer gällande hur jag vill att mitt fotograferande ska utvecklas och i vilken riktning jag ska gå. Är lite skeptisk till att lägga ut för mycket info, men jag är glad att jag fortsätter vara stark och står på mina egna ben, slipper beblanda mig med andra som gör mer skada än nytta.
 
Ja, ibland är livet allt bra märkligt.
Och ibland går allt, nästan allt, ganska bra. Det flyter på och det känns lugnt och harmoniskt. :)
 
 
Och för att detta inte ska bli enbart ett textinlägg får ni kika på en gullig bild på Vilde, som jag fotade för några månader sedan. :)
 
 
 

Tack för att du finns och är ärlig och givmild! ♥

Svar: Åh, men tusen tack själv, Anna! <3
Shora Ahmadi


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: